Testymoniale.

lipiec 2016

Sławomir Napiórkowski, Sławtrans.

Prowadzę niewielką firmę i dużo jeżdżę sam, dlatego podczas testu Fuel Duel mogłem osobiście sprawdzić możliwości Actrosa. Więcej informacji

kwiecień 2016

Łukasz Jasik, Truck-Handel-Serwis.

Wzięliśmy udział w teście Fuel Duel, bo po 10 latach eksploatacji ciągników jednej marki, chcieliśmy sprawdzić, czy rynek oferuje nowe, lepsze rozwiązania. Więcej informacji

luty / marzec 2016

Marek Kuźnia, Kuźnia Trans.

Test Fuel Duel przekonał nas, że przy odpowiedniej eksploatacji Actros ma wielki potencjał, jeśli chodzi o niskie spalanie. Więcej informacji

grudzień 2015

Piotr Mierzejewski, PUH Stanisław Mierzejewski.

Bezawaryjność i niskie spalanie to największe atuty Mercedesa – dlatego wybraliśmy Nowego Actrosa.

Zaufanie do marki buduje się przez lata doświadczeń. Dobrze poznaliśmy pojazdy Mercedesa, bo od lat stanowią trzon naszej floty. Ich największym atutem jest bezawaryjność – Mercedes zawsze wraca do domu. Nowego Actrosa na razie mamy jednego, ale ten właśnie model będzie podstawą wymiany taboru, która nas niebawem czeka. Utwierdził nas w tym przekonaniu test FuelDuel. W jego ramach przejechałem Nowym Actrosem ok. 10 tys. km. Przeciętne spalanie wyniosło 23,8 l, przy średnim obciążeniu 20 ton. To bardzo dobry wynik, a trzeba pamiętać, że to był całkowicie nowy samochód, jeszcze nieułożony, choć już z najnowszym, oszczędniejszym silnikiem Euro VI. Dlatego myślę, że docelowo spalanie powinno być jeszcze mniejsze.

grudzień 2015

Edward i Piotr Magdziak, Magtrans.

Nowy Actros jest pod względem technologicznym numerem jeden na rynku, wyznacza trendy.

Nasza firma powstała w 1982 roku, ale do niedawna nie mieliśmy w swojej flocie Mercedesów. Jednak od debiutu Nowego Actrosa przyglądaliśmy się temu ciągnikowi, wielokrotnie testowaliśmy go, także w ramach programu FuelDuel, i za każdym razem wyniki były bardzo obiecujące. Zamówiliśmy pierwsze 10 sztuk i nasze dotychczasowe doświadczenie pokazało, że w codziennym użytkowaniu Nowy Actros jest tańszy od innych marek. Ponadto technologie zastosowane w tym pojeździe, takie jak na przykład inteligentny tempomat Preedictive Powertrain Control, dodatkowo pomagają obniżać koszty paliwa. Dlatego zdecydowaliśmy się poszerzyć naszą flotę o kolejne ciągniki, by jeszcze dokładniej im się przyjrzeć.

kwiecień / maj 2015

Krzysztof Pokrywka, Transkap.

W doborze firmowej floty kieruję się techniczną przydatnością pojazdu oraz możliwościami zarządzania nim w codziennej eksploatacji. Zależy mi też na tym, żeby moja załoga pracowała i odpoczywała w możliwie najlepszych warunkach. Na tych właśnie parametrach skupiłem się podczas testu Fuel Duel. Więcej informacji

styczeń 2015

Paweł Tupalski, Star Sirius.

Wybraliśmy Nowego Actrosa ze względu na dobrą ofertę finansową, jakość obsługi serwisowej oraz prestiż związany z marką Mercedes-Benz. Więcej informacji

grudzień 2014

Krzysztof Kasprzak, BM Kobylin.

Nowy Actros pozwala nam na optymalną rentowność biznesową i buduje wizerunek profesjonalnej firmy. Więcej informacji

grudzień 2014

Adam Plizga, Bor.

Moja firma współpracuje z Mercedes-Benz już od ponad 15 lat. O kupnie Nowego Actrosa zdecydowało zaufanie do marki i jakość wcześniejszych modeli. Więcej informacji

grudzień 2014

Mirosław Bodek, CEDROB.

Wybraliśmy Nowego Actrosa ze względu na zaufanie do marki i najniższe spalanie w tym segmencie ciągników. Więcej informacji

grudzień 2014

Paweł Kaleta, Demotrans.

Ekonomia i ekologia to ważne elementy działalności naszej firmy – z Nowym Actrosem jestem spokojny o każdy z nich. Więcej informacji

grudzień 2014

Eugeniusz Ptak, Edro-Trans.

Obniżenie kosztów spalania to dziś priorytet dla każdej firmy transportowej. Więcej informacji

grudzień 2014

Miłosz Najchaus, Gaspol.

Nowy Antos 2535 z silnikiem Euro VI nie tylko spełnia nasze założenia co do spalania, ale wręcz je przewyższa. Więcej informacji

grudzień 2014

Wojciech Gniot, Gniotpol.

Nowy Actros pozwolił nam zaoferować klientom najefektywniejszy zestaw 40 ton na rynku. Więcej informacji

grudzień 2014

Grzegorz i Zbigniew Janas, JANAS.

Nowy Actros przekonał nas swoją ekonomicznością i funkcjonalnością – z nim wiążemy przyszłość naszej floty. Więcej informacji

grudzień 2014

Karol Zaborowski, Konig Trans.

Wybór Nowego Actrosa był podyktowany twardym ekonomicznym rachunkiem i zaufaniem do marki Mercedes-Benz. Więcej informacji

grudzień 2014

Wojciech Lerka, Lebopoll Logistics.

Nowy Actros zaskoczył nas całkowitą bezawaryjnością i znaczącymi oszczędnościami w zakresie kosztów paliwa. Więcej informacji

grudzień 2014

Grzegorz Włodarski, Mega Sierpc.

O wyborze Nowego Actrosa zdecydowały dwa elementy: niskie spalanie oraz doskonałe wsparcie ekonomicznej jazdy w postaci systemu FleetBoard. Więcej informacji

grudzień 2014

Mirosław Maszoński, Maszoński Logistic.

Nowy Actros pomaga budować naszą politykę jakości oraz wizerunek nowoczesnej, europejskiej firmy. Więcej informacji

grudzień 2014

Paweł Łucki, No Limit.

Do Nowego Actrosa przekonało nas zaufanie do marki oraz obietnica niskiego spalania – nie zawiedliśmy się ani na jednym, ani na drugim. Więcej informacji

grudzień 2014

Kamil Kamiński, SEDICO.

Postanowiliśmy przetestować Nowego Actrosa, gdy tylko pojawił się na rynku. Wyniki przerosły nasze oczekiwania. Więcej informacji