Wojciech Grzemski, Plus Perfect.

Wojciech Grzemski, Plus Perfect.

kwiecień 2018.

Nasza firma działa na rynku jako przewoźnik już 11 lat, mamy flotę 20 pojazdów różnych marek. Ciągniki jeżdżą nie dłużej niż 3 lata, dlatego na bieżąco weryfikujemy dostępną ofertę na rynku. Często testujemy różne marki, jednak tylko Mercedes zaproponował nam sam sprawdzenie potencjału ekonomicznego swojej flagowej ciężarówki, Actrosa, w normalnej codziennej eksploatacji, przez dwa tygodnie. Koncepcja testu Fuel Duel bardzo dobrze wpisuje się w naszą filozofię.

Testowany przez nas Actros udowodnił, że deklaracje producenta, jeśli chodzi o niskie spalanie są zgodne ze stanem faktycznym. Pojazd zużył średnio 25,53 l na 100 km, czyli mniej o 1,33 l niż ciągnik porównywany. Także nasi kierowcy są bardzo zadowoleni z jego eksploatacji – podkreślają wygodę użytkowania, komfortową kabinę, doceniają też prestiż marki, który w naszej opinii przekłada się również na wizerunek całej firmy. System Predictive Powertrain Control przekonał nawet niechętnie używających tempomatu kierowców – w dłuższym horyzoncie czasowym zdecydowanie przynosi oszczędności w spalaniu. Z naszego punktu widzenia istotne jest również, że Mercedes doskonale wyposażył swoją ciężarówkę w systemy wspierające bezpieczeństwo.

Rekomendacje i nowości.