Piotr Białobłocki, Bakoma.

Piotr Białobłocki, Bakoma.

listopad / grudzień 2017.

W naszej flocie, która w tej chwili liczy około 30 ciągników, jeżdżą pojazdy innej marki niż Mercedes-Benz. Ponieważ jednak technologia cały czas się rozwija w kierunku obniżania zużycia paliwa, co jest głównym parametrem kosztowym w transporcie, postanowiliśmy skorzystać z oferty dealera wzięcia udziału w teście Fuel Duel. Chcieliśmy sprawdzić, jakie możliwości pod tym względem ma najnowszy Actros. Ciągnik pracował u nas prawie miesiąc, przewożąc wywrotką zboże w transporcie krajowym. Z rezultatu tego testu jesteśmy bardzo zadowoleni, okazało się, że Actros spalił o prawie 3 litry paliwa na 100 km mniej w porównaniu z naszymi dotychczasowymi pojazdami. W połączeniu z doskonałym wyszkoleniem kierowcy, tak jak to miało miejsce w naszym przypadku i co potwierdziła najwyższa ocena przez system Fleetboard, Mercedes-Benz Actros pozwala więc na znaczące oszczędności, które mają istotne przełożenie na ogólną ekonomiczność transportu w firmie.