Grzegorz Marciniec, TRANSMAR.

Grzegorz Marciniec, TRANSMAR.

październik 2017.

W naszej firmie jeździ 20 zestawów – zajmujemy się transportem zarówno pod plandeką, jak i w chłodniach, głównie do Niemiec i krajów Beneluksu. Z marką Mercedes-Benz mamy już kilka lat bardzo dobrych doświadczeń – korzystamy z pojazdów poprzedniej generacji oraz serwisu Sobiesław Zasada Automotive w Rzeszowie, który zapewnia nam najlepszą jakość obsługi. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić możliwości nowego Actrosa w teście Fuel Duel. Wniosek jest jeden: jeśli chodzi o najważniejszy parametr dla firmy transportowej, czyli spalanie, Mercedes uciekł konkurencji. Mamy porównanie z innymi markami, które też aktualnie testowaliśmy pod tym kątem. Przewaga Actrosa w naszym przypadku wyniosła ok. 2,5 litra – to bardzo konkretne oszczędności. Muszę też podkreślić, że stosując tempomat Predictive Powertrain Control, udało się uzyskać dodatkowo mniejsze zużycie o 0,5-0,7 litra. Rewelacyjnie niskie jest także zużycie AdBlue. Podsumowując, te wyniki oraz doświadczenia współpracy z serwisem zadecydowały o zakupie nowych Actrosów do naszej floty.

Rekomendacje i nowości.