Artur Pawłowski, PKS AP.

Artur Pawłowski, PKS AP.

kwiecień 2018.

Życie naszej firmy opiera się na ciągłej optymalizacji. Dotyczy to także floty: staramy się, aby pojazdy były jak najbardziej ekonomiczne i rentowne. Dlatego wzięliśmy udział w teście Fuel Duel – chcieliśmy sprawdzić, jaki potencjał może zaoferować nowy Actros.

Nasze pojazdy pracują w najtrudniejszych, często skrajnych warunkach: jeździmy w zimie do Norwegii i Finlandii, ale także w okolice Gibraltaru w środku lata, kiedy panuje największy upał. Podczas testów badamy samochody pod każdym możliwym kątem, od spalania poprzez wykrycie kłopotów, które można napotkać podczas eksploatacji, po komfort kierowcy. Mercedes przekonuje do siebie prostą, w dobrym tego słowa znaczeniu, i pragmatyczną konstrukcją – to moim zdaniem wyróżnia go pozytywnie na tle konkurencji. Test udowodnił, że dobre wyniki i wysoką ocenę Fleetboard może w nim uzyskać nawet mniej doświadczony kierowca. Fuel Duel pokazał też, że Actros potrafi być oszczędniejszy niż konkurencyjne marki: w naszym przypadku średnie spalanie było o prawie 2 litry niższe niż w pojeździe porównywanym. Uważam też, że nie wyczerpuje to potencjału tego ciągnika. Dlatego też planujemy rozpocząć współpracę z marką Mercedes-Benz.

Rekomendacje i nowości.