Andrzej Sieniuć, TRANSCAR KRZYSZTOF DREWNIAK.

Andrzej Sieniuć, TRANSCAR KRZYSZTOF DREWNIAK.

maj / czerwiec 2018.

Posiadamy flotę 10 pojazdów konkurencyjnej marki, dlatego kiedy dealer Mercedes-Benz zaproponował nam udział w teście Fuel Duel postanowiliśmy sprawdzić, jaki potencjał oszczędnościowy może zaoferować Actros. Testowy Mercedes jeździł u nas w sumie cztery tygodnie, poddaliśmy go normalnej eksploatacji, żeby przekonać się o jego możliwościach w warunkach rzeczywistych.

Rezultaty były bardzo zadowalające – na tyle, że zdecydowaliśmy się na zakup na razie dwóch Actrosów, które teraz w normalnej pracy potwierdzają te wyniki, spalając ok. 3 litrów paliwa mniej niż pozostałe nasze pojazdy. Co istotne, widzimy dzięki wsparciu systemu Fleetboard i naszego opiekuna handlowego, że Mercedesy mogą spalać jeszcze mniej: cały czas pracujemy nad optymalizacją tras i techniki jazdy naszych kierowców. Dzięki wskazówkom od dealera, z którym jesteśmy w stałym kontakcie, wyniki będą jeszcze lepsze. Dlatego, biorąc pod uwagę także niskie koszty eksploatacyjne, komfortową obsługę Actrosa i jego wysoką wartość odsprzedażną, mamy nadzieję rozwijać współpracę z marką Mercedes-Benz.

Rekomendacje i nowości.